“Maak in een handomdraai pakkende titels zodat je verkoopteksten ein-de-lijk klanten en omzet opleveren”
“Maak in een handomdraai pakkende titels zodat je verkoopteksten ein-de-lijk klanten en omzet opleveren”
27 praktische copy&paste titelformules
— even invullen en klaar ben je
27 praktische copy&paste titelformules — even invullen en klaar ben je
“Waar doe ik het eigenlijk allemaal voor?!?”
Herkenbare noodkreet van veel schrijvende ondernemers.
Je maakt vol goede moed zelf je teksten. En bent teleurgesteld dat het niet goed werkt:
Je adverteert op Facebook maar je verkoopt helemaal 0-komma-niks
Je werkt 2 dagen en 5 uur aan een nieuw blog en niemand die het leest
Je e-mails worden nog niet door 20% geopend
Terwijl… waarschijnlijk doe je maar één piepklein dingetje niet helemaal goed.
Je zit op goud met je product of dienst, je doet 1 klein dingetje niet goed… En daardoor behaal je niet de resultaten die je hoopt.
Snel verhelpen dat euvel…
Hoe het ook anders kan…
Wat ik je nu ga vertellen is absoluut geen raketwetenschap.
Met een simpele aanpassing in je teksten verkoop je meer — en ik vertel je zo wat die aanpassing is.
Maar eerst dit… Stel je voor:
Je krijgt reacties op een blog: het wordt gedeeld en je krijgt meer en nieuwe bezoekers op je website
Het aantal likes op je Facebookpagina neemt toe zodat je steeds meer mensen bereikt
De interactie op je Insta-advertentie stijgt enorm — het lukt zelfs om direct te verkopen
Die mail die je verstuurt, wordt door minimaal 32% geopend — mensen reageren massaal
En je verkooppagina? In plaats van 0,3333% conversie 4,98% conversie: maar liefst 5 verkopen per 100 bezoekers.
Hoe doe je dat?
We komen nu bij iets dat voor veel schrijvende ondernemers het lastigste onderdeel is van een tekst, maar wat in feite heel erg simpel is. Let maar op…
Pakkende titels zijn extreem belangrijk voor je tekst
De titel is verreweg het meest gelezen element van je tekst.
80% van je lezers, leest in elk geval de titel van je blog, advertentie, verkooppagina, mail.
Dat blijkt keer op keer uit talloze commerciële en wetenschappelijke onderzoeken wereldwijd.
De andere 20% leest ook andere elementen van de tekst.
De titel bepaalt of iemand verder gaat in je tekst.
Hoe pakkender die titel is, hoe meer mensen je tekst induiken.
Hoe meer mensen je tekst induiken:
Hoe meer mensen reageren
Hoe meer mensen hun mailadres bij je achterlaten
Hoe meer mensen hun pinpas trekken en geld naar je overmaken
Hoe je in één klap goede titels schrijft — je hoeft geen copywriter te zijn
Ik zal je vertellen waarom titels schrijven makkelijk is.
Ga je mee naar 1988? Ik was junior copywriter bij het Amerikaanse reclamebureau Bozell Jacobs Kenyon Eckhardt (vestiging in Amstelveen).
Ik werd intern opgeleid. Een van de dingen die ik moest doen was titels oefenen. Uren en uren besteedde ik eraan.
Een internationaal bureau betekent dat er regelmatig interessante mensen op bezoek komen. Zoals op een dag Jay Schulberg, onze World Wide Creative Director.
Hij maakte met iedereen op de creatieve vloer een persoonlijk praatje. Hij vroeg wat je deed en wat je favoriete commercial was, dat soort dingen.
Toen ie aan mij vroeg wie ik was en wat ik deed antwoordde ik in mijn beste StoneCole Engels: “I am a junior copywriter and I am trying to writer the perfect headline. Sir.”
Schot in de roos.
Hij begon meteen te vertellen over zijn fascinatie voor titels. Over waarom ze zo belangrijk zijn. Dat je er niet alleen je doelgroep mee selecteert, maar ook mensen ‘stuurt’ om de volgende zin te lezen….
En…
Hij deelde een formule voor een titel die altijd goed werkt (nog steeds!).
De harde werkelijkheid: je hebt geen tijd
Voor mij was het makkelijk: ik was copywriter in opleiding. Ik mocht veel tijd besteden aan mijn schrijfvaardigheden.
Maar jij bent ondernemer, met weinig tijd. Als je al tijd zou hebben, zou je die niet besteden aan het oefenen van titels, kan ik me voorstellen.
Je hebt wel wat beters te doen, toch?
Hoe je in een handomdraai zelf pakkende titels maakt…
Het grote geheim van copywriters is helemaal geen geheim.
Toen Jay me vertelde over formules voor titels, ben ik als een razende op zoek gegaan naar andere formules.
Want: formules schelen je zeeën van tijd. Je moet ze alleen wel kennen en op de juiste wijze toepassen.
80% is een kwestie van de juiste woorden ‘invullen’ + een beetje gezond verstand. De andere 20% is talent.
Die 80% is meer dan genoeg om zelf pakkende titels te maken. Om klanten je tekst in te sleuren. Ze te overtuigen. En om omzet te maken.
De beste formules voor pakkende titels onthuld…
Ik ben professioneel copywriter sinds 1988. Sinds Jay me op formules wees heb ik er veel opgespoord, geprobeerd, aangepast en weer weggegooid.
Ook titelformules.
Er zit veel kaf tussen het koren hoor, maar de formules waar ik zelf graag mee werk die heb ik voor je geselecteerd en gebundeld.
Elke formule is voorzien van de psychologische werking ervan: wat het in het brein van je lezer doet. En bij elke formule geef ik precies aan in welke situatie je ‘m het beste gebruikt.
In totaal heb ik 27 formules voor je. Allemaal ‘ready to go’: kwestie van de lege plekken invullen en je bent klaar.
Ontdek hoe je zelf pakkende titels maakt (compacte training)
Titels zijn de toegangspoort voor je teksten. Doe je het verkeerd, dan blijft die poort gesloten en is al je werk voor niets.
Daarom heb ik de online training ‘Titels die Verleiden’ voor je ontwikkeld.
Zodat je mensen verleidt ook de rest van je tekst te lezen.
Meer mensen je boodschap zien.
En je meer klanten en omzet krijgt.
Bonus ter waarde van € 57,00 als je nu beslist
Onderwerpregels waarvan je mails opengaan
Normaal alleen beschikbaar voor mensen die ik coach. Nu ook voor jou. Ontdek hoe je verleidelijke titels schrijft voor je e-mails.
Door goede onderwerpregels te schrijven worden je mails beter geopend en gelezen. Daardoor haal je uiteindelijk meer omzet uit de mails die je tikt.
GRATIS – waarde € 57,00.
Onderwerpregels waarvan je mails opengaan
Normaal alleen beschikbaar voor mensen die ik coach. Nu ook voor jou. Ontdek hoe je verleidelijke titels schrijft voor je e-mails.
Door goede onderwerpregels te schrijven worden je mails beter geopend en gelezen. Daardoor haal je uiteindelijk meer omzet uit de mails die je tikt.
GRATIS – waarde € 57,00.
Dit is wat je krijgt:
27 copy&paste formules waarmee je in een handomdraai een pakkende titel maakt, waarmee je je lezer de tekst insleurt
Hoe je alleen die mensen aantrekt die voor jou interessant zijn — kwestie van een paar woordjes
Waarom je titel ook visueel moet opvallen — en hoe je daarvoor zorgt zonder Amerikaanse toestanden zoals opvallende pijlen en gele sterren
Maar ook dit:
De nummer 1 fout die 95% van de ondernemers maakt — en hoe jij deze fout voortaan voorkomt
Bij elke formule krijg je voorbeelden uit de praktijk, zodat je precies ziet hoe het werkt (zo wordt het nóg makkelijker voor je om titels te maken die je lezer verleiden)
Hoe je verkoopt aan iemand die niet naar je luistert…
De 2 functies van je titel (opvallen voor de juiste mensen en nog iets…)
Waarom het niet slim is om alleen maar hoofdletters in je titel te gebruiken — en toch doen veel ondernemers dat
En uiteraard dit:
Waarom het onbelangrijk is HOEVEEL woorden er in je titel staan —en wat er wél toe doet
Waarom je beter geen woordgrapjes toepast in je titel
Hoe je de onverdeelde aandacht van je lezer krijgt met getallen — en waarom 3 beter werkt dan drie
Hoe je bekende verleidingsprincipes slim toepast in je titels, waardoor je niet alleen meer lezers aantrekt maar ook meer verkopen behaalt
Hoe je titels maakt voor SEO-doeleinden, maar dan wel zo dat er gewonemensentaal staat
Wat je van je doelgroep moet weten zodat je woorden direct de juiste knopjes indrukken bij je lezer
Tig manieren om de nieuwsgierigheid van je lezer op te wekken zodat ie niet anders kan dan je tekst ingaan…
En nog veel en veel meer…
Voor deze ondernemers maken simpele woordjes het verschil:
“Dankzij Peter snap ik diepgaand de essentie van verleiden met woorden. Hij neemt je stapje voor stapje mee op reis. En bij elke stap krijg je echt even een aha moment. Hierdoor is de brug tussen theorie en praktijk gemakkelijk te vinden.”
Frank Los
Verhelderaar franklos.nl
“Voor mij was het online programma van Peter een bijzondere eye-opener. Super veel waarde en nazorg voor een zeer bescheiden prijs. Een absolute aanrader.”
Ghio Coste
Webconsultant Ghio Webservices
“Ik heb de titel-masterclass net ontvangen en alvast doorgebladerd. Wat een waarde staat erin! Thanks Peter, dit helpt mij snel verder.”
Arvid Kuipers
Eigenaar Gitaarstarters.nl
Daarom gebruik je deze 27 ‘ready to use’ formules om zelf pakkende titels te maken
Klaar in een handomdraai: Met hooguit 2 minuutjes ‘copy&pasten’ trek je precies die mensen aan die voor jou interessant zijn — potentieel je ideale klanten (en die wil je niet laten liggen, toch?)
Het is jouw keuze hè, maar wil je de volgende keer weer anderhalve dag verliezen aan het schrijven van je blog met de kans dat niemand het leest? Of pak je je lezer bij de kladden en sleur je ‘m de tekst in? Makkelijke keuze, toch?
Het argument tijd: “ik heb geen tijd…” Smoesjes: je krijgt zeeën van tijd, want je hoeft nooit meer 3 uur en 47 minuten te zwoegen op een titel (en dan nog eens veertien dagen twijfelen of ie wel goed werkt)
Zeg nou niet dat je niet weet welke woorden je in de formules moet invullen, want dat leg ik je precies uit: een kind kan de was doen en zelfs elke schrijvende ondernemer met twee linkerhanden
O, je hebt geen technische kennis? Nou dat treft, ik ook niet: ik weet echt helemaal niks van techniek, zodat je er zeker van kan zijn dat je heel eenvoudig toegang hebt tot het materiaal.
HOE HARD GA JE SCHREEUWEN DAT MENSEN JE TEKST MOETEN LEZEN? — of verleid je ze voortaan met een zachte en onweerstaanbare stem?
Je hebt echt al stress genoeg in je ondernemersleven: die klant die niet betaalt, je partner die vraagt of je om half elf ’s avonds eindelijk op de bank komt zitten, de website die uit de lucht is… kom op zeg, dan wil je toch niet ook nog eens stress over het schrijven van titels?
Eerlijk? Okay: ‘ze’ zien je eindelijk! De erkenning waar je al die jaren naar op zoek bent. Je wordt gezien en hebt het gevoel dat je ertoe doet. En alleen maar omdat je een titel hebt gemaakt die opvalt en mensen verder laat lezen…
27 formules voor verschillende doeleinden en middelen — je hebt de rest van je leven genoeg formules voor alle teksten, berichten en video’s die je nog gaat maken
En nog eens wat: jij doet hartstikke belangrijk werk — hoogste tijd dat de wereld daar kennis mee maakt
Je wilt toch je copywriting verbeteren? Begin met dit belangrijke onderdeel — het is heel eenvoudig
De 27 gewoon even in te vullen titelformules, heb ik zo voor je opgezet dat je ze meteen kunt gebruiken
Zit je nog met vragen?
Dat kan. Het is toch weer een investering (zij het een minimale die je veel oplevert) en je wilt zeker weten dat je er goed aan doet, toch?
Kan ik er meteen mee aan de slag?
Yep. Zodra ik je betaling heb ontvangen, krijg je een mail met de link naar de MasterClass. Je kunt er direct mee aan de slag.
Het is behoorlijk ‘instant’: in de formules staan lege plekken die je moet invullen. Je krijgt instructies hoe je dat het beste doet.
Werkt het nou echt zo makkelijk?
Ja. Ik kan natuurlijk niet zien wat jij ervan maakt, maar in principe zijn het invuloefeningen. Je hoeft alleen de ontbrekende woordjes in te vullen en je hebt een uitstekende titel.
Als je het eenmaal in je vingers hebt, kun je wat meer gaan spelen met woorden en gaandeweg je eigen stijl ontwikkelen.
Kan ik veilig betalen?
Ja, je betaling verloopt naar keuze via iDeal, BanContact of PayPal en is absoluut veilig.
Krijg ik een factuur?
Uiteraard! Dan kun je de btw verrekenen en je kunt de investering opvoeren als kosten. Scheelt de helft – als je een KvK-inschrijving en btw-nummer hebt.
Voor buitenlandse ondernemers met geldig btw-nummer wordt de btw verlegd (hou je btw-nummer bij de hand bij het afrekenen).
Laat je dit aan je voorbij gaan?
De keuze is simpel: zelf lopen tobben met het schrijven van titels? Of voortaan een van de 27 eenvoudige formules even invullen voor een pakkende titel?
Daarom: NU is het moment om te investeren in het maken van pakkende titels. Zodat meer mensen je boodschap of je verhaal lezen. En je meer klanten en omzet krijgt – zonder dat het je moeite kost.
Het is aan jou.
Succes.
PS: Als je tot hier bent gekomen – met ‘Titels die Verleiden’ maak je in een handomdraai pakkende titels voor je verkoopteksten, blogs en bijvoorbeeld mails.PPS: ‘Onweerstaanbare onderwerpregels voor je mail’ (€ 57,-) krijg je er als bonus gratis bij.