“Trek direct nieuwe leads en klanten aan met deze bewezen structuur voor je advertentieteksten — zonder je te schamen voor je marketing”​

“Trek direct nieuwe leads en klanten aan met deze bewezen structuur voor je advertentie-teksten — zonder je te schamen voor je marketing”​

Werkt zelfs als je niet zo goed bent in schrijven

Werkt zelfs als je niet zo goed bent in schrijven

Beste ondernemer,

Kijk nou eens goed naar waar je staat. Eerlijk.

Je wilt graag meer mensen helpen alleen:

Q

In de praktijk valt het erg tegen om aan nieuwe klanten te komen

Q

Ja, fijn, je mailinglijst laten groeien met nieuwe inschrijvers en leads, maarre… hoe dan?

Q

Je hebt 100miljoen dingen te doen elke dag dus om nou úren uit te trekken om zelf je advertenties te maken…

Q

Trouwens… zo goed vind je jezelf niet met tekst — perfectionisme is je niet vreemd 😉

Q

Uitbesteden dan maar? Heb je al een (paar) keer gedaan; dat leverde niks op kostte je alleen maar geld

Tijdelijk slechts 9,95

NORMAAL € 194,-
Je bespaart € 184,-

Download het boek met de bewezen tekststructuur, de exacte uitleg en het stappenplan. Inclusief bonussen tijdelijk slechts 9,95

en krijg direct toegang

Wil je meer mensen helpen?

 

Dan is het een goed idee om te gaan adverteren.

Adverteren is een van de allerbeste, allersnelste en meest voorspelbare manieren om je klantenbestand te laten groeien.

Niet voor niets wordt er al sinds de 19e eeuw geadverteerd om leads en klanten binnen te halen.

Maar dan moet je het wel goed doen. Want wat moet je nou schrijven zodat je lezer ook echt klant bij je wordt? Of z’n gegevens bij je achterlaat?

Dat geheim onthul ik exact in de ‘Makkelijk Meer Klanten’-methode. Een structuur voor je advertentieteksten met stap voor stap uitleg:

R

Bewezen tekststructuur die leads en klanten voor je aantrekt

R

Simpel en snel: kwestie van even invullen

R

Voordelig: je bereikt alleen mensen die voor jou interessant zijn

R

Kan niet mislukken: je krijgt de stap voor stap uitleg

R

Makkelijk Meer Klanten: alleen vandaag voor een belachelijk lage prijs

Je leest het goed: belachelijk lage prijs

“Waarom geef je je methode praktisch weg, Peter?”

Daar heb ik een goede reden voor — kom ik zo op, eerst even dit:

WAARSCHUWING

De ‘Makkelijk Meer Klanten’-methode IS GEEN cursus

Het is geen online programma waar je maandenlang mee bezig bent

Je krijgt geen theoretische blabla

Je wordt niet getrakteerd op complexiteit: geen ingewikkeld gedoe

Wat is het dan wel? Je springplank naar nieuwe leads en klanten

 

Met de ‘Makkelijk Meer Klanten’-methode heb je voortaan in een handomdraai goed werkende advertentieteksten. Bijvoorbeeld voor op sociale media.

Je volgt de bewezen structuur, vult de stappen in and that’s it

Dit is een wat andere manier van je tekst inrichten dan je gewend bent. Ontwikkeld in mijn ruim 30 jaar als professioneel copywriter. En het werkt heel mooi voor adverteren op social media.

De methode heeft zich in de praktijk volop bewezen: iedereen maakt er goed werkende advertentieteksten mee — zelfs als je niet zo goed bent in schrijven.

Tientallen van mijn klanten gingen je voor — verderop laat ik je een paar voorbeelden zien.

Waarom je mij zou geloven

Mijn naam is Peter Post. Op de foto zie je me als junior copywriter bij Bozell, een groot Amerikaans reclamebureau. Het is 1988 — ik doe dit werk al sinds 1988 full time.

De ‘Makkelijk Meer Klanten’-methode is het resultaat van al die jaren als professioneel copywriter. Aangevuld met een flinke snuif online kennis en kunde en een forse dosis common sense.

Doelgroepen snappen, luisteren… daar heb ik mijn werk van gemaakt.

En dat leer ik nu aan ondernemers. Vandaar ook: copywriting voor ondernemers.

Ik ben erachter gekomen dat ik ondernemers veel leuker vind om voor te werken dan grote reclamebureaus.

Want ondernemers doen gewoon lekker hun ding. Hebben een fijne drive. Gáán ervoor.

Ik bedoel: je bent al tot hier gekomen… Daar hou ik van 🙂

Waarom je mij zou geloven

Mijn naam is Peter Post. Op de foto zie je me als junior copywriter bij Bozell, een groot Amerikaans reclamebureau. Het is 1988 — ik doe dit werk al sinds 1988 full time.

De ‘Makkelijk Meer Klanten’-methode is het resultaat van al die jaren als professioneel copywriter. Aangevuld met een flinke snuif online kennis en kunde en een forse dosis common sense.

Doelgroepen snappen, luisteren… daar heb ik mijn werk van gemaakt.

En dat leer ik nu aan ondernemers. Vandaar ook: copywriting voor ondernemers.

Ik ben erachter gekomen dat ik ondernemers veel leuker vind om voor te werken dan grote reclamebureaus.

Want ondernemers doen gewoon lekker hun ding. Hebben een fijne drive. Gáán ervoor.

Ik bedoel: je bent al tot hier gekomen… Daar hou ik van 🙂

Belangrijke ontdekking…

Een van de eerste dingen die ik ontdekte als junior copywriter was het volgende.

De grote copywriters gebruiken vaste structuren, raamwerken en formules voor hun teksten.

Snap je? Superhandig als je met een raamwerk werkt.

Dan hoef je niet steeds opnieuw het wiel uit te vinden. Je richt je puur op WAT je moet schrijven. HOE je je tekst precies opbouwt ligt al voor je.

Met een raamwerk of formule schrijf je makkelijk en snel.

En je weet zeker dat het werkt.

Ondernemers lopen te worstelen — en hebben geen budget voor een groot reclamebureau

Echt: ik gun elke ondernemer de kennis, kunde en creativiteit van de grote reclamebureaus maar het kost een pak geld… niet normaal.

Zo’n duur bureau zit er voor gewone mensen zoals jij en ik niet in.

Daarom doe je het zelf. Verzin je zelf ideeën (leuk!). Zoek je zelf naar de juiste plaatjes. En owh ja… er moeten ook nog een paar letters tekst bij getikt worden.

Precies daarom gaat het mis met veel advertenties: de teksten deugen niet.

Want je hebt geen idee wat je moet doen.

Waarom je verkoopteksten geen verkoop opleveren

Veel ondernemers schrijven zelf hun verkoopteksten.

En 99% van hen raakt hopeloos gefrustreerd omdat ze er veel tijd aan kwijt zijn maar niet het resultaat behalen dat ze voor ogen hadden.

Geen nieuwe leads. Geen nieuwe klanten. En al helemaal geen omzet.

Hoe komt dat?

Q

Als je de principes van verleiden en copywriting niet kent of niet goed toepast, kun je schrijven wat je wilt maar gebeurt er niks

Q

Je weggever wordt niet gedownload

Q

Je advertenties leveren geen omzet op

Q

Of je hebt geen idee hoe je een tekst begint, hoe je vervolgt en hoe je eindigt. Waardoor je lezer in de war raakt, afhaakt en je boodschap niet aankomt

Q

Daardoor doet je lezer niet wat jij van ‘m wil — weer een gemiste klant

En als ondernemer heb je natuurlijk wel klanten nodig. Liefst veel.

Hoeveel mensen wil jij helpen?

 

Je werkt op uurbasis. Of op projectbasis. Je verkoop spullen in een (online) winkel. Je verkoopt spullen voor iemand anders (dropshippen of affiliate). Of je verkoopt je kennis en expertise online.

Maar hoe dan ook… je hebt leads en klanten nodig. En het mooie van het internet is: er zit geen einde aan de hoeveelheden die je verkopen kunt.

De vraag is dan ook: hoeveel mensen wil jij helpen? 10? 100? Of liever 100.000?

Het enige wat jou op dit moment tegenhoudt is dit: hoe al die mensen te bereiken en te interesseren voor wat jij te bieden hebt?

Zeker als je meer dan 10 mensen wilt helpen, is het enig juiste antwoord: adverteren.

Moeten je advertenties wel werken.

En dat kan alleen als de teksten goed zijn.

Met de ‘Makkelijk Meer Klanten’-methode heb je in een handomdraai advertenties die het altijd ‘doen’

 

De structuur die je krijgt is vooral geschikt om:

R

Voortdurend nieuwe leads op je mailinglijst te krijgen

R

Meer kopers voor je producten te verzamelen

R

Continu hogere omzetten te draaien met je bedrijf

Je hoeft de structuur die je krijgt alleen maar in te vullen. That’s it.

En het levert je nog veel meer voordelen op die je er ‘gratis’ bijkrijgt:

R

Hogere opbrengsten per lead

R

Lagere kosten per lead

R

Veel likes

R

Steeds meer volgers op je LinkedIn

R

Extra zichtbaarheid van jou en je merk — om maar wat te noemen

Copywriting is net als koken: volg een bewezen recept, kruid het naar smaak en geniet van het resultaat

 

Met dit bewezen ‘recept’:

R

Spreek je alleen mensen aan die interessant zijn voor jou — je bent superrelevant voor je doelgroep, je advertentiekosten dalen stevig

R

Weet je precies hoe je je tekst opbouwt — scheelt je zeeën van tijd

R

Weet je exact welke ingrediënten je gebruikt — nooit meer onzekerheid of je het goed aanpakt

R

Heb je goud in handen — je verkoopt met woorden: één keer maken, publiceren en af en toe optimaliseren

R

Val je op zonder te schreeuwen zodat je je nooit hoeft te schamen voor je boodschap of marketing, en toch gewoon lekker kunt verkopen

Wat je verder krijgt:

R

De 5 stappen met heldere uitleg, voorbeelden en toelichting — volg gewoon de stappen en je bent er

R

Zo trek je alleen de juiste mensen aan met je eerste zin(nen): de mensen die voor jou interessant zijn

R

3 structuren om zo’n eerste zin te maken: invullen en klaar — en je lezer leest

R

Een simpel inzicht: pas het toe en mensen blijven na die eerste zinnen dóórlezen en doen de actie die jij van ze verlangt

R

Hoe je het je lezer (en ook jezelf) makkelijk maakt — door dit toe te passen schieten je resultaten omhoog

R

Waarom je lezer het soms fijn vindt als je tegen ‘m blaft — dan gebeurt er tenminste wat

R

Hoe je slim gebruikmaakt van dat ene ding dat je lezer wil (nee, heeft niks met seks te maken)

En niet te vergeten dit:

R

Wat in 95% van alle gevallen de allerbeste insteek is voor je advertenties (gek dat vrijwel alle ondernemers het tegenovergestelde doen)

R

Hoe je met een paar kleine ingrepen je tekst gereedmaakt voor een blog, een flyer of een video

R

Uitgebreide uitleg bij elke stap zodat je nergens komt vast te zitten en je advertentie ook echt máákt

R

Waarom je lezer niet is geïnteresseerd in jouw oplossing — en waarin dan wel

R

Hoe je soepele overgangen maakt tussen zinnen zodat je lezer geen hobbels ervaart en niet afhaakt

R

Welke woorden je weghaalt als je redigeert — daar worden je advertenties krachtig van

R

2 simpele manieren om te checken of je tekst lekker soepel loopt

Op zoek naar nieuwe leads en klanten?

Dan is ‘Makkelijk Meer Klanten’ precies wat je nodig hebt:

#1: Nieuwe leads en klanten

 

Je investering is minimaal (kom ik zo op) en dan heb je binnen 10 minuten toegang tot de ‘Makkelijk Meer Klanten’-methode. Je gaat er letterlijk direct mee aan de slag.

De structuur bestaat uit 5 makkelijke stappen. Je begint bij stap 1, eindigt bij stap 5 en je tekst staat.

Per stap leg ik je exact uit wat er nodig is. Hou je aan de simpele stappen en het werkt voor je.

#1: Nieuwe leads en klanten

Je investering is minimaal (kom ik zo op) en dan heb je binnen 10 minuten toegang tot de ‘Makkelijk Meer Klanten’-methode. Je gaat er letterlijk direct mee aan de slag.

De structuur bestaat uit 5 makkelijke stappen. Je begint bij stap 1, eindigt bij stap 5 en je tekst staat.

Per stap leg ik je exact uit wat er nodig is. Hou je aan de simpele stappen en het werkt voor je.

#2: Inspirerende voorbeelden

 

Wat doen andere ondernemers met de structuur? Hoe maken zij hun teksten?

In de online omgeving krijg je voorbeelden van ondernemers uit allerlei branches die met succes ‘Makkelijk Meer Klanten’-methode toepassen.

Laat je vooral inspireren — letterlijk overnemen mag natuurlijk niet. Dat hoeft ook helemaal niet want je zal zien dat geen tekst hetzelfde is, al is de opbouw wel precies gelijk.

#2: Inspirerende voorbeelden

 

Wat doen andere ondernemers met de structuur? Hoe maken zij hun teksten?

In de online omgeving krijg je voorbeelden van ondernemers uit allerlei branches die met succes ‘Makkelijk Meer Klanten’-methode toepassen.

Laat je vooral inspireren — letterlijk overnemen mag natuurlijk niet. Dat hoeft ook helemaal niet want je zal zien dat geen tekst hetzelfde is, al is de opbouw wel precies gelijk.

#3: Verdiepende training — zodat het nog beter voor je werkt

 

Ik wil dat jij hier succes mee hebt. Dat je het principe van de structuur begrijpt, ermee aan de slag gaat en het steeds beter in je vingers krijgt.

Zodat het steeds beter voor je werkt.

Om je daarbij te helpen heb ik een speciale training voor je opgenomen. Daarin krijg je extra input voor je tekst en extra aanwijzingen om je tekst nóg beter werkend te krijgen.

Je wordt vanzelf uitgenodigd voor deze exclusieve training.

#3: Exclusieve training — zodat de structuur je nog meer oplevert

 

Ik wil dat jij hier succes mee hebt. Dat je het principe van de structuur begrijpt, ermee aan de slag gaat en het steeds beter in je vingers krijgt.

Zodat het steeds beter voor je werkt.

Om je daarbij te helpen heb ik een exclusieve training voor je opgenomen. Daarin krijg je extra input voor je tekst en extra aanwijzingen om je tekst nóg beter werkend te krijgen.

Je wordt vanzelf uitgenodigd voor deze training.

“Eindelijk een manier van marketing waar ik me wél goed bij voel. Ik krijg voor het eerst energie van het schrijven van verkopende teksten. Ik heb niet langer het gevoel dat ik een ‘fraud’ ben. Een van de eerste testen gaf een verpletterende conversie: hoge openingsrate, hoge omzet.”

Marjon Cosijn
Schrijfdocent en eigenaar Online Schrijfschool

“Ik gebruik voor voetentraining.nl de structuur van Peter. Inmiddels levert onze Facebookcampagne ons al een paar jaar lang structureel nieuwe leads en dus klanten op. Op een voordelige manier.”

Pine Berg
Voetentraining.nl

“Ik heb heel veel gehad aan de training. De kosten per conversie zijn gehalveerd. Bedankt voor je goede werk!”

Emmy de Vrieze
Coach Leiderschapsontwikkeling

Trek direct nieuwe leads en klanten aan

 
  • Direct toegang tot de ‘Makkelijk Meer Klanten’-methode (waarde € 97,-)
  • Direct toegang tot stap voor stap uitleg
  • Direct toegang tot inspirerende voorbeelden
  • Toegang tot de verdiepende training (waarde € 97,-)

Totale waarde: € 194,-

Nu slechts 9,95

Voor welke ondernemers is dit de perfecte methode?

 

Geloof me: iedereen kan werken met de ‘Makkelijk Meer Klanten’-methode.

Coaches, therapeuten, VA’s, webdesigners, consultants, trainers, aannemers en bouwers, juristen, diëtisten, architecten, copywriters & tekstschrijvers, dropshippers, online marketeers, dienstverleners, webshopeigenaren, freelancers… en zelfs als je je uren verkoopt.

Is het dan ook voor iedereen geschikt?

Nee.

Het is een zeer krachtige methode die ik ontwikkeld heb om nieuwe leads en klanten aan te trekken die jij goed kunt helpen.

De structuur die je krijgt (PROZA heet ie) werkt. Zowel online als offline: voor adverteren op sociale media, in de lokale krant of een flyer.

Mijn vrienden verklaarden me voor gek…

Ik kan het niet aanzien dat mensen geld verbranden met hun advertenties

Ik verkoop online programma’s sinds 2015. Mijn meest uitgebreide programma (los van individuele coachingstrajecten) is Winnen Met Woorden.

De investering hiervoor bedraagt € 5.000,- en het loopt al jaren.

Ik heb enorm getwijfeld of ik deze ene structuur eruit zou pakken en apart zou lanceren.

Mijn vrienden verklaarden me voor gek. “Maar dat is toch veel en veel meer waard?”

Klopt. Maar weet je wat het is? Ik ben de ondernemer dus ik heb het voor het zeggen — wat anderen er ook van vinden 😉

Deze structuur heb ik in vele jaren ontwikkeld. Deze ene structuur heeft al ik weet niet hoeveel omzet gegenereerd.

Niet alleen bij mij: ook bij mensen die ik dit leer.

Vergeleken met Winnen Met Woorden is dit natuurlijk een klein programmaatje, simpelweg omdat het maar 1 raamwerk is dat ik onthul.

Ik zou hier dus nooit € 5.000,- voor kunnen of willen vragen.

Terwijl er onder mijn klanten ondernemers zijn die een veelvoud daarvan hebben verdiend, puur door dit toe te passen.

Waarom dan vandaag zo voordelig voor jou?

Heel simpel.

Ik heb in 2015 afscheid genomen van de reclamewereld. Want ik heb gewoon veel meer lol als ik voor ondernemers aan het werk ben.

Mensen zoals jij en ik. Dat voelt veel beter voor mij.

Dat is wat ik sinds 2015 doe. Ondernemers helpen met hun copywriting, met hun verkoopteksten.

Ik leer je de woorden die je nodig hebt om te verkopen.

Dat is precies wat de ‘Makkelijk Meer Klanten’-methode voor je doet.

“Ik ben zo dankbaar voor deze training. Wat een toegevoegde waarde geven jullie.

In het verleden hebben wij 10 duizenden euro’s per jaar uitgegeven aan marketing. Met amper tot geen resultaat. Wat deden we toch verkeerd dachten we toen. En we hadden echt wel goede bureaus ingeschakeld.

Nu weet ik het antwoord.”

Barbara van Riel
Jurist, mediator en coach BeSuccessful

“Ik wil je graag laten weten dat het lang geleden is dat ik zo een goede training heb gehad.

Je training zit erg goed in elkaar, het is duidelijk, to the point en actueel. Maar wat ik ook bijzonder goed vind is dat je het met humor aanvliegt. Heerlijk!

Ik merk aan alles dat je expert bent in je vakgebied! Ik ben fan van je!”

Chester Bernards
Personal Advisor Car Advice Services

“De tekst ruim een week geleden geplaatst via mijn eigen account en via account van een van de sprekers. Totaal meer dan 60.000 views, 330 geïnteresseerden, 75 aanmeldingen tot nu toe en ruim 200 volgers erbij. Absoluut een succes tot nu toe en we hebben nog een maand te gaan.”

Helen van Meeuwen de Jong
TrainingVoorManagers.nl

Makkelijk Meer Klanten: meld je direct aan

 
  • Direct toegang tot de ‘Makkelijk Meer Klanten’-methode (waarde € 97,-)
  • Direct toegang tot stap voor stap uitleg
  • Direct toegang tot inspirerende voorbeelden
  • Uitnodiging voor de exclusieve training (waarde € 97,-)

Totale waarde: € 194,-

Nu slechts 9,95

Budgetvriendelijke investering — probeer het uit

Als je eenmaal de formule in je vingers hebt en ziet hoeveel het je oplevert… onbegrijpelijk dat je investering slechts 9,95 is.

En dan zit je toegang tot de exclusieve training erbij inbegrepen.

Goed, op dit moment heb je een paar keuzes:

  • Je kijkt het nog even aan — dat is prima, zolang je je realiseert dat ik je dit NU aanbied. Ik weet niet hoe lang ik het beschikbaar houd want te veel mensen is ook weer niet goed hè: stel je voor dat je concurrent het raamwerk ook heeft…
  • Of… je doet het niet — dat is uiteraard ook okay, maar kijk mij er niet op aan als je straks geen nieuwe leads binnenkrijgt met je teksten
  • Je wilt nieuwe leads en klanten en klikt hier omdat je begrijpt dat dit een kans uit duizenden is. En al helemaal als je er serieus mee aan de slag gaat.

Misschien zit je nog met vragen: hieronder heb ik veelgestelde vragen op een rijtje gezet.

Graag tot snel.

Budgetvriendelijke investering — probeer het uit

Als je eenmaal de formule in je vingers hebt en ziet hoeveel het je oplevert… onbegrijpelijk dat je investering slechts 9,95 is.

En dan zit je toegang tot de exclusieve training erbij inbegrepen.

Goed, op dit moment heb je een paar keuzes:

  • Je kijkt het nog even aan — dat is prima, zolang je je realiseert dat ik je dit NU aanbied. Ik weet niet hoe lang ik het beschikbaar houd want te veel mensen is ook weer niet goed hè: stel je voor dat je concurrent het raamwerk ook heeft…
  • Of… je doet het niet — dat is uiteraard ook okay, maar kijk mij er niet op aan als je straks geen nieuwe leads binnenkrijgt met je teksten
  • Je wilt nieuwe leads en klanten en klikt hier omdat je begrijpt dat dit een kans uit duizenden is. En al helemaal als je er serieus mee aan de slag gaat.

Misschien zit je nog met vragen: hieronder heb ik veelgestelde vragen op een rijtje gezet.

Graag tot snel.

PS: Als je tot hier bent gekomen: dit spectaculaire aanbod is tijdelijk. Ik bied je NU een bewezen methode aan waarmee je eenvoudig advertentieteksten maakt en leads en klanten aantrekt.

Mensen die ermee aan de slag gaan behalen er uitstekende resultaten mee.

Omdat ik wil dat het voor jou gaat werken doe ik er een verdiepende training bij twv € 97,-. De methode inclusief stap voor stap uitleg is normaal € 97,- en dan krijg je er ook nog inspirerende voorbeelden bij.

Alleen nu een budgetvriendelijke investering van slechts 9,95 (exclusief btw).

Dus…

  • Als je al een tijdje aan het proberen bent om eindelijk eens goed werkende advertenties te maken…
  • Als je nu eindelijk eens op een eenvoudige manier nieuwe leads en klanten wil binnenhalen…
  • Als je teksten wilt maken zonder je te schamen voor je boodschap of marketing…

Stap dan nu in voor slechts 9,95

Veelgestelde vragen

“Ik kan best goed schrijven, is dit dan iets voor mij?”

Ja, juist dan is het iets voor je. Want de meeste ondernemers kennen de vaak verborgen principes van verleiden en copywriting niet. Of kennen die wel maar weten niet hoe die toe te passen.

Met het PROZA raamwerk volg je die principes automatisch.

“Ik kan niet goed schrijven, is dit dan iets voor mij?”

Ja! Want je krijgt een compleet raamwerk aangereikt dat je alleen hoeft in te vullen. Je weet daardoor precies wat je moet doen.

En of de d’tjes en de t’tjes goed staan… ach, er zijn vast mensen in je omgeving die dat voor je willen doen.

Veel belangrijker dan dat: volg de stappen, vul het raamwerk in en het werkt voor je.

“Ik vind het dan toch nog lastig, ook met zo’n raamwerk”

Dat kan, zeker als je niet al te vaak schrijft. Misschien zie je er dan zelfs wel een beetje tegen op. Maar realiseer je dit:

  • Het is echt zeer, zeer eenvoudig. Maar hou het simpel. En hou je aan de stappen. Dat is een fout die veel mensen maken: ze dwalen af, vergeten de structuur en zeggen achteraf dat hun teksten niet werken.Naja, jij snapt nu hoe dat komt… toch?
  • Bij het raamwerk zitten instructies en voorbeelden, zodat je precies ziet hoe je het simpel aanpakt.
  • PLUS! Je krijgt toegang tot de verdiepende training (twv € 97,-). Daarin krijg je extra verdieping, extra tips, tricks en inspiratie.

En je zal zien… jij kan dit ook. Want raamwerken werken.

“Peter, waarom voor deze lage prijs?”

Ik snap dat die vraag in je opborrelt als je de kracht van dit raamwerk eenmaal doorhebt.

Niet alleen ikzelf, ook tientallen van mijn klanten werken ermee. Ze halen er nieuwe leads en betalende klanten mee binnen — je zag een paar voorbeelden.

Ik werd in 2013 ziek, heb toen goed de gelegenheid gehad na te denken hoe ik verder wilde als copywriter en besloot om ondernemers te gaan helpen met hún uitdagingen. Dat is het in het kort. En ik zou dit ook gratis kunnen doen, zo leuk vind ik het (alleen zou weggeven onverstandig zijn 😉

Maar: het is wel erg vriendelijk geprijsd… elke dag bepaal ik opnieuw of ik het offline haal.

“Krijg ik ook nog bonussen voor mijn geld?”

Je krijgt zeer, zeer veel van me. Zelfs een exclusieve verdiepende training.

“Behandel je ook FB-technieken?”

Het gaat hier echt om de methode: de manier waarop je je tekst opbouwt zodat je nieuwe leads en klanten krijgt.

Je tekst gebruik je vervolgens waar jij wilt: op social media, in de lokale krant of bijvoorbeeld voor een flyer.

“Wanneer vervalt het aanbod?”

Als de aftelklok op ‘0’ staat is het voorbij.

En als ik denk ‘nu is het mooi geweest’, haal ik het offline en is het ook voorbij.

Stap 1 voor toegang:

Vul hieronder even je naam en e-mail in:

Om de structuur te ontvangen dien je akkoord te gaan met onze privacyverklaring. en dat we je regelmatig waardevolle mails sturen — je gaat akkoord bij het indienen van je gegevens.