“Ontdek hoe je een advertentietekst maakt die je nieuwe klanten oplevert — zonder pusherig of verkoperig te zijn”​

(werkt zelfs als je dyslectisch bent of niet goed bent in schrijven)

“Ontdek hoe je een advertentietekst maakt die je nieuwe klanten oplevert — zonder pusherig of verkoperig te zijn”

(werkt zelfs als je dyslectisch bent of niet goed in schrijven)

Ben je ondernemer en kan je wel wat meer leads en klanten gebruiken? Let dan goed op.

Mijn naam is Peter Post, copywriter sinds 1988.

Je kent talloze reclamecampagnes van mijn hand voor onder meer Albert Heijn, Mercedes-Benz, Microsoft…

Blêh… ik snap het: dat interesseert jou eigenlijk niks.

Jij vindt het vooral lastig om een tekst te maken die voor je werkt.

Een tekst die:

R

Nieuwe klanten oplevert

R

Of nieuwe inschrijvers op je mailinglijst

R

Of directe verkopen

Ik onthul zo direct waarom ook jij teksten kunt maken waarmee je je lezer verleidt.

Maar voordat ik dat doe… Mensen die succesvol zijn met hun bedrijf weten altijd precies hoe ze hun boodschap moeten overbrengen. Let er maar eens op.

Ze snappen de principes van verleiden. En passen die op een slimme manier toe.

Het zijn altijd de woorden die het doen.

Ik ga je laten zien dat jij dat ook kunt (en dat het nog simpel is ook).

Zo verleid je klanten met je teksten:

NORMAAL € 97,-
Je bespaart € 80,-

Deelname slechts 17 euro

Maak in 10 dagen een advertentietekst die nieuwe klanten voor je aantrekt. Een team ervaren copywriters begeleidt je persoonlijk.

We beginnen 23 januari

Hoe het er bij de meeste (kennis)ondernemers, trainers en coaches in de praktijk aan toe gaat…

 

Je kent het wel.

Schrijven is niet je hobby, maar af en toe zet je jezelf er echt toe. Je bereidt het goed voor. Doet je huiswerk.

Overal om je heen aantekeningen. Over je doelgroep. Over je aanbod.

En dan is het moment is daar: je klapt je laptop open.

Want nu ga je toch echt eens even die tekst maken voor een advertentie die ervoor gaat zorgen dat je nieuwe klanten krijgt.

Het verhaal zit helemaal in je hoofd…

En precies daar, in je hoofd, blijft het zitten. Het komt maar niet op papier, wat je ook probeert. Of het komt wel op papier maar je gruwelt ervan: het is verdorie steeds net alsof mijnheer TellSell zelf het voor je heeft gemaakt.

Twee uur later klap je je laptop weer dicht.

Wéér geen tekst die het voor je gaat doen.

En dus:

Q

Onvoldoende potentiële klanten

Q

Nog minder nieuwe klanten

Q

De omzet die je in je hoofd had haal je niet

Q

Je richt je tot de internetjongens en -meisjes (maar wat ze je vertellen werkt niet voor jou)

Q

Het kost je bakken met geld en frustratie

Er is één redding: via-via krijg je af en toe een klant binnen. Maar dit is het punt:

Q

Via-via houdt een keertje op

Q

Daarom ga je bijvoorbeeld netwerken om aan nieuwe klanten te komen (of je maakt andere bokkensprongen…)

Q

Je houdt geen tijd over voor een kopje thee met de kinderen, verbinding in je relaties of even helemaal niks doen

Het leven wordt een stuk makkelijker als je woorden voor je laten werken. Dan haal je klanten en leads binnen op de automatische piloot.

“Maar hoe dan?”

Goed nieuws: maandag 23 januari start de Challenge ‘Klanten Verleiden Met Je Teksten’. Daarin ontdek je precies hoe je dat zelf doet.

In de Challenge ‘Klanten Verleiden Met Je Teksten’ onthul ik de opbouw van een tekst die ALTIJD voor je werkt — zonder je te schamen voor wat je schrijft

 

Maandag 23 januari starten we de Challenge ‘Klanten Verleiden Met Je Teksten’. Je ontdekt mini-stapje voor mini-stapje hoe je een tekst maakt die (potentiële) klanten voor je aantrekt.

Gedurende de Challenge krijg je ondersteuning van een team ervaren copywriters. Mensen die de principes van verleiden en verkoop dagelijks gebruiken. Mensen die snel jouw doelgroep ‘lezen’ en je heel exact geven wat jij nodig hebt.

En weet je eenmaal hoe het werkt, dan kan je het zo vaak toepassen als je wilt.

De 4883 eerdere deelnemers behalen er prachtige resultaten mee:

Nieuwe (potentiële) klanten

Extra omzet en winst

Een tekst die niet verkoperig of pusherig is (maar die wel voor verkopen zorgt)

En zelfs als je niet zo goed bent in schrijven, werkt deze structuur voor je.

Bewezen structuur

De ondernemers die je voor gingen halen op dagelijkse basis nieuwe leads en klanten binnen

Vanuit jouw ‘schrijfstem’

Zodat je nooit dingen schrijft die niet bij je passen

Kan niet mislukken

14 Dagen lang intensieve begeleiding van ervaren copywriters

Heb m’n eerste advertentie gezet (tekst uit de Challenge) en meteen al twee cliënten gekregen. Ze wilden gelijk instappen, zelfs zonder m’n tips te downloaden. En nog een derde die erover denkt.”
Leonie
Rouwcoach voor ouders die hun baby zijn verloren

“Tekst voor Kennisfestival een week geleden geplaatst. Totaal meer dan 60.000 views, 330 geïnteresseerden, 75 aanmeldingen tot nu toe en ruim 200 volgers erbij. Absoluut een succes en we hebben nog een maand te gaan.”

Helen van Meeuwen de Jong
TrainingVoorManagers.nl

Wat levert de Challenge je op?

 

Er gaan verschillende dingen gebeuren als je meedoet met de Challenge ‘Klanten Verleiden Met Je Teksten’:

 

  1. Na 14 dagen heb je een tekst die van je lezer een (potentiële) klant maakt
  2. Da’s een tekst waarbij jij je thuis voelt
  3. Je tekst is superrelevant voor de mensen op wie jij je richt
  4. Je ontdekt hoe je je lezer verleidt om de actie te doen die jij van hem verwacht (en dat kan je dan voor de rest van je leven blijven herhalen)
  5. We gaan een hoop lol maken samen

“Peter, het moet me even van het hart. Zoals jij je inspant om iedereen te helpen en een duwtje te geven: een voorbeeld voor ons allemaal!”

Jessica Larive
Oud-Europarlementariër & founder Gelukacademy

“Wat een eyeopener, hoe je met begrijpbare stappen je tekst veel beter structureert. Schrijven van verbindende teksten is erg lastig, maar met wat hulp en feedback is het ook voor mij als techneut toch te doen.”

René van der Klis
Wireless en mobility specialist WifiSupport

“Wat ik bijzonder vind is dat je voor iedereen de tijd neemt om persoonlijk mee te denken. Ik heb niet het gevoel dat ik in de massa opga, ontvang niet alleen duimpjes, maar echte feedback.”

Nathalie van Dooren
Uitzoekservice.nl

“Dank je wel Peter, een challenge waar ik echt iedere ochtend naar uitkeek. Ook iedere ochtend bekroop me weer even het ongemakkelijke gevoel van oef…… En dat is nodig want zoals ik tegen mijn klanten altijd zeg, het moet wel schuren.

Door jou ontdekte ik hoe belangrijk het is om vanaf het begin de juiste emotie in je tekst te leggen om je ideale doelgroep te bereiken. De persoonlijke en vaak uitgebreide feedback was voor mij een positieve stok achter de deur. Die wilde ik echt niet missen. Het hielp me verder. In één woord: TOP! Ik ben bang, of blij natuurlijk, dat mijn teksten toch wel op de schop gaan… “

Lous van Haarst
Eigenaar Mastermind Instituut

Het kost je weinig tijd per dag

 

Ik onthul in 10 stappen hoe je je tekst maakt. Elke werkdag een stap, vroeg in de ochtend. Door het zo in kleine stukjes te hakken, kost de Challenge je zo weinig mogelijk tijd per dag — als ondernemer heb je het immers al druk zat.

Helder stappenplan

Je krijgt dagelijks toegang tot een volgend gedeelte van de structuur, compleet met video-uitleg en instructies.

Uitgebreide Expert Feedback

Je zet dagelijks je tekst in de besloten Feedbackgroep. We werken in de Challenge met verschillende copywriters. We geven persoonlijke feedback op je teksten: waar kan het beter? Klopt dit wel met wie jij bent? Klopt dit wel in het verleidingsproces?

Zodat je echt verder kunt en je tekst straks gebruikt om je lezer in actie te krijgen.

Er is niks dat je nog tegenhoudt.

Het draait om jou

Hier zijn we heel helder in: het draait gedurende die twee weken om de deelnemers in de Challenge. Het draait om jou.

PLUS…

Je krijgt veel verdieping in de Challenge — zo onthullen we de hele Challenge lang geheime copywriting tips en tricks

We stoppen er veel energie in zodat het voor jou echt gaat werken

Er komt ook die dag dat je er alleen voor staat, als de Challenge voorbij is. Dan kan je het in principe alleen, maar hoe vraag je dan bijvoorbeeld feedback van anderen — ook daar krijg je in de Challenge een goed antwoord op

Je krijgt op een presenteerblaadje Gouden Inspiratie aangereikt — zodat je als ondernemer altijd relevante aanleidingen hebt om over te publiceren

Je ontdekt je intrinsieke motivatoren: wat beweegt jou om te doen wat je doet? Als je dat eenmaal weet, is er niks meer dat je tegenhoudt…

Aan het eind is er de onvolprezen MasterClass (live). Daarin behandelen we teksten van verschillende deelnemers

Je krijgt precies te zien wat je met je tekst doet om er een blog van te maken, een video of bijvoorbeeld een mail, zodat de structuur op verschillende manier inzetbaar is

“Ik ben zo dankbaar. Wat een toegevoegde waarde geven jullie. In het verleden hebben wij 10 duizenden euro’s per jaar uitgegeven aan marketing. Met amper tot geen resultaat. Wat deden we toch verkeerd dachten we toen. En we hadden echt wel goede bureaus ingeschakeld. Nu weet ik het antwoord.”

Mr. Barbara van Riel
Jurist, mediator & coach BeSuccessful

“Ik gebruik je methode nu bijna dagelijks. Zelfs ik met dyslexie kan klanten verleiden met teksten.”

Amber van Es
Sportpsycholoog In The Pocket

“Ik ben niet alleen verder gekomen met mijn teksten maar heb ook nieuwe inzichten verkregen over de strategie van onze onderneming.”

Mark Nijland
Eigenaar PINC.Works

“Het is zo mooi om beeldend te schrijven en dat er dan niet meteen een overduidelijk ‘verkoop’verhaal aan vastzit. Maar dat het gaat om verbinding.”

Dorine Kat-Stronck
Droombaancoach Lotus Moments

Je investering

 

‘Klanten Verleiden Met Je Teksten’ is een betaalde Challenge. We willen alleen werken met gemotiveerde ondernemers die op een relevante manier willen groeien.

De waarde van deze training zónder de intensieve begeleiding is € 97,-

Je doet al mee met de Challenge voor 17 euro (exclusief btw).

Je investering is zo laag als mogelijk zodat het voor zoveel mogelijk mensen haalbaar is. Maar voldoende hoog om te zorgen dat je echt gemotiveerd blijft meedoen.

Waarom zo’n kleine investering?

De Challenge is superwaardevol voor deelnemers die er mee aan de slag gaan. Het levert je klanten op. Dus waarom bied ik het aan voor maar 17 euro (ex btw)?

  • Omdat ik je graag laat zien wat jij allemaal in je hebt
  • Omdat ik het je gun dat je groeit met je bedrijf — en dat lukt je met goede teksten
  • Omdat ik je graag laat zien hoe ik te werk ga en hoe ik je help

 

“Echt een 10. Het was zo mooi om hieraan mee te doen, ik leerde direct, ook omdat Peter elke dag goede feedback geeft. Een post over teamcoaching die ik tijdens de challenge schreef, leverde mij twee nieuwe klanten op voor drie nieuwe trajecten. Dank je wel Peter, voor de energie, de kennis en de kwaliteit.”

Melita Mertens
Organisatiecoach, procesbegeleider en mediator

“Ik was wat sceptisch aan het begin over de methode. Werken vanuit een probleem leek me niet nodig voor mijn product. Maar de tekst die ik gemaakt heb, doet het echt super als advertentie. Echt een aanrader!”

Esther van Diggelen
Eigenaar Budocentrum Junansei

Klinkt goed allemaal, ik zit nog met een paar vragen…

 

Ik probeer uiteraard zo volledig mogelijk te zijn over de Challenge. Het kan echter zijn dat je nog met vragen zit:

“Ik kan echt alleen maar in de avonduren”

Geen probleem. Je kunt de teksten maken in de tijd dat het jou uitkomt. Als jij in de avonduren je tekst plaatst in de Feedbackgroep, krijg je daar de volgende dag feedback op.

Wel houden we het tempo er enigszins in, zodat je het niet in je hoofd haalt om dit uit te stellen. Dat moet echt niet: het is veel te belangrijk.

Je zal straks merken dat het veel eenvoudiger is dan je je nu kunt voorstellen.

“Wat leer ik over verkoopprocessen?”

We leren je die dingen die relevant zijn voor de Challenge.

Het gaat primair om het maken van een tekst waarmee je je lezer verleidt om een bepaalde actie te doen. Wij helpen je om die actie zo te maken dat je lezer er inderdaad van in beweging komt.

“Als schrijven zo moeilijk is kan ik het toch lekker uitbesteden?”

Tuurlijk kan dat. Maar vaak loopt zoiets uit op een regelrechte mislukking. En dan heb jij niet het resultaat dat je hoopte maar ben je wel veel geld kwijt.

Een copywriter is een schrijver met verstand van verleiden en verkoop. Er zijn maar heel weinig mensen in Nederland en België die daar goed in zijn — daarom hebben ze zo’n hoog uurtarief.

Mocht je het willen uitbesteden, prima. Maar zorg er altijd voor dat je de principes erachter begrijpt. Zodat je snel weet of je met een goede schrijver van doen hebt.

“Ik kan niet schrijven — waarom zou ik dan meedoen?”

Ja, dan zou ik inderdaad toch gewoon meedoen. Want in de Challenge krijg je een structuur waar verleidingsprincipes zijn ingebakken. Het is echt een kwestie van goed nadenken en dan invullen.

Het is niet erg om schrijffouten te maken (er zijn mensen die het graag voor je nakijken). Maar het is wel erg om teksten te maken die niks doen.

Maar als je zelf schrijft, loop je tegen heel andere problemen aan. Misschien kun je heel goed schrijven, heb je teksten gemaakt, maar werkten die niet. Of waren ze nogal ehm… schreeuwerig.

“Ik zit in de Multi Level Marketing: is dit zinvol voor mij?”

Nee. Als je op basis van MLM werkt (Herbalife, Scentsy, Forever Living Products etc) kunnen we je helaas niet helpen.

“En als ik mode, accessoires, sieraden, kunst of cadeautjes verkoop?”

Helaas niet. Deze structuur is vooral geschikt voor kennisondernemers, therapeuten, trainers , consultants en coaches. En voor vakmensen als boomchirurgen en rietdekkers.

“Werkt de structuur voor SEO?”

Op zich zou het kunnen, maar de Challenge gaat niet over SEO. Als je — ik zeg maar wat — met de structuur artikelteksten zou maken voor bijvoorbeeld je affiliatehandel op BOL.com dan gaat dat niet echt werken.

Deze structuur is specifiek bedoeld om een advertentietekst mee te maken, bijvoorbeeld voor Facebook. Aan het einde van de Challenge laat ik in een speciale MasterClass zien hoe je er een blog of bijvoorbeeld een videoscript van maakt. SEO behandelen we niet specifiek.

“Werkt de structuur ook voor iets anders dan advertenties?”

Ja. Ik heb de structuur ontwikkeld in al die jaren dat ik als professioneel copywriter werk. In online communicatie blijkt de structuur buitengewoon goed te werken.

Niet alleen voor advertenties op Facebook, Insta of LinkedIn. Met de juiste aanpassingen en input maak je op basis van de structuur een geweldig blog en een slim videoscript. Zelfs voor mail is de structuur te gebruiken.

Hoe je dat doet ontdek je in de MasterClass die bij de Challenge zit.

“Ik heb de Makkelijk Meer Klanten Methode, kan ik dan meedoen?”

Ja. Sterker nog: het is zeer slim om dan mee te doen. Je kent namelijk de principes van de structuur al. En nu krijg je er onze persoonlijke begeleiding bij.

Bovendien krijg je gedurende de Challenge nieuwe inzichten en geheime copywriting tips en tricks die je op korte termijn verder gaan helpen.

Zelfs als je de trainingen hebt gedaan die bij MMK horen, is het een goed idee om met deze Challenge mee te doen.

“Zo’n Challenge houd ik altijd maar een paar dagen vol…”

We stoppen veel energie in deze Challenge. Met de eerlijke feedback die we geven zien we dat mensen een enkel keertje afhaken — het komt dan te dichtbij voor ze, het is te confronterend.

Maar over het algemeen hou je het prima vol. En halverwege heb je een weekend. Kan je echt even bijkomen.

Schrijf je nu in

 

Deelnemers die er vol voor gaan behalen klinkende resultaten. Zeker met onze intensieve begeleiding.

Inschrijving loopt tot en met vrijdag 20 januari 23:59u. Daarna is het echt voorbij.

Klik op de button hieronder.

PS: Voor al die mensen die direct naar deze PS zijn gescrold (niet erg, ik snap het)…

Dit is het aanbod:

Maandag 23 januari begint de Challenge ‘Klanten Verleiden Met Je Teksten’. Je krijgt een structuur om een tekst te maken waarmee je nieuwe (potentiële) klanten binnenhaalt. Je krijgt gedurende 14 dagen begeleiding van een team copywriters, zodat je tekst werkelijk voor je gaat werken.

Eerdere deelnemers behaalden fantastische resultaten, zoals meer inschrijvers op hun lijst en nieuwe klanten. Ze draaiden meer omzet dankzij de Challenge.

En dat voor slechts € 97…  17 euro (ex btw).

Een regelrechte no-brainer, als je tenminste aan nieuwe leads en klanten wilt komen, zonder moeite.

Meld je hier aan voor de Challenge

“Ik had al zo vaak gelezen dat het over de klant gaat en niet over mijn dienst. Vanwege de stap voor stap benadering heb ik eindelijk inzicht gekregen hoe je dit in een tekst ook naar voren laat komen. Heel inspirerend.”

Natascha Neus
Co-founder en trainer EAST.institute

“Ik hield me in mijn boodschap te veel vast aan de manier van communiceren die in mijn vakgebied gebruikelijk is. Ik voel nu duidelijk dat ik dat helemaal los mag laten. Nu pas heb ik een richting voor hoe ik wél moet gaan schrijven.”

Anneke Dercksen-Bobeldijk
Integraal Imago Consultant Studio Ultramarijn

“Ik vind van mezelf dat ik behoorlijk goed kan schrijven. Ik heb boeken geschreven en bij redacties gewerkt. Maar copywriting is echt een ander vak. Dat heb ik in deze challenge echt geleerd.

Het was heel leuk. Korte opdrachten, die ertoe leidden dat ik aan het eind van de challenge een bruikbare tekst had. Fijn dat de opdrachten kort waren, dat ik niet steeds een uur achter de computer hoefde te zitten. Voor iedereen had je super waardevolle tips, elke dag weer.

De tips die je mij gaf, waren waardevol en zetten me aan om nog beter te formuleren en nog kritischer naar mijn teksten te kijken. Fijn. Lekker to-the-point, relevante voorbeelden, geen tijdverspilling er omheen.

Marjolein van der Stoep
Eigenaar KunstAcademie Online

“Zeer leerrijk en interessant, vooral door de kleine stappen. De persoonlijke feedback die je krijgt is echt een meerwaarde. Als je de foute richting opgaat, zegt Peter dat duidelijk. Ik ontdekte dat je zelf kan schrijven, daar heb je niet sowieso een copywriter voor nodig. Maar dan wel met een bepaalde structuur om iets te bekomen van je bezoeker.”

Gert Serneels
Eigenaar GoAlacarte

“Zeer waardevol!!! Je persoonlijke feedback is gewoon lekker eerlijk, daar heb ik wat aan. Op een gegeven moment zei je dat ik vastliep omdat ik te compleet wilde zijn. Hiermee sloeg je de spijker precies op de kop. (Het duurde trouwens wel even voordat dat kwartje viel 😉 )

Je hielp me mijn verhaal zo in elkaar te zetten dat ik de emoties in een persoon aanspreek i.p.v. dat ik mijn product de hemel in prijs en er uiteindelijk niemand mee raak. 1000x dank hiervoor.”

Viktoria Vagács
Stressreductie & Traumaheling

“Goed. Helder. Eerlijk. Mijn belangrijkste inzicht is dat ik in staat ben met de juiste formules de juiste boodschap voor het voetlicht te brengen.”

Simone Sarphatie
Onderwijsadviseur Consultaal

“Ik heb de kracht van woorden altijd onderschat. Maar woorden maken mijn werk uniek. Een super interessante ervaring. Heel wat bijgeleerd. Ik vond de begeleiding echt heel sterk. Ik heb die echt als persoonlijk ervaren. Knap hoe je je echt inleefde in wat ik wil zeggen aan mijn klanten, doelpubliek.”

Marleen Peetermans
Pappilio Kleuradvies

“Ik vond het een zeer leerzame training. Nu kijk ik op een andere manier naar mijn eigen teksten en ervaar ik dat het ook leuk is om te schrijven.

De persoonlijke feedback was heel fijn. Want op deze manier had ik ineens een concreet iets waar ik mee aan de slag kon. Mijn belangrijkste inzicht is dat het minder moeite kost als je er even voor gaat zitten en de stappen van Peter aanhoudt. En blijven oefenen, dus dat doe ik bij elk bericht dat ik maak 🙂

Peter is een professional en geeft zeer duidelijke uitleg en feedback. Ik ben weer enthousiast geworden over het schrijven van teksten.”

Sandra van der Heijden
Online marketing adviseur en webbouwer

“Ik heb genoten. Van de energie van de deelnemers en van het leerproces om te schrijven. Vooral de persoonlijke feedback van Peter was geniaal. Opbouwend, vol humor en ‘streng’ wanneer het nodig was 🙂 Ik keek elke dag echt uit naar zijn feedback.”

Melanie Lieveld
Coach en yogadocent Lekker In Jouw Vel

“Top, fijn om bij de hand genomen te worden en zo met een beetje sturing van jou zelf pakkende teksten te schrijven. Ook heel fijn dat je uitlegt waarom jij het anders zou schrijven. Daar leer ik van.”

Frans van Ledden
Eigenaar FL Reclame

“Het blijkt niet zo moeilijk te zijn om de pijn van je doelgroep goed te omschrijven en je oplossing te presenteren zonder dat het lijkt dat je aan het verkopen bent.”

Ineke Slis
Eigenaar Haarknopen.nl

Stap 1 voor toegang:

Vul hieronder even je naam en e-mail in:

Om de structuur te ontvangen dien je akkoord te gaan met onze privacyverklaring. en dat we je regelmatig waardevolle mails sturen — je gaat akkoord bij het indienen van je gegevens.