Lukt het je steeds maar niet om verleidelijke teksten te maken?
Lukt het je steeds maar niet om verleidelijke teksten te maken?
“Maak een advertentietekst die je direct nieuwe klanten oplevert — zonder dat je pusherig of verkoperig bent”
“Maak een advertentietekst die je direct nieuwe klanten oplevert — zonder dat je pusherig of verkoperig bent”

Gratis deelname — Challenge start 22 mei
Ben je (kennis)ondernemer? Coach? Trainer? Maak in 10 dagen een advertentietekst die nieuwe klanten voor je aantrekt. Je krijgt persoonlijke begeleiding van een team ervaren copywriters.
Zoek je naar nieuwe (potentiële) klanten?
In de Challenge ‘Klanten verleiden met je teksten’:
Maak in 10 dagen een (advertentie)tekst — met persoonlijke begeleiding van een team ervaren copywriters: kan niet mislukken
Met je tekst verleid je mensen om exact te doen wat jij van ze verlangt
Per dag hooguit een kwartiertje — de enige investering die jij hoeft te doen 😉
Je start maandag 22 mei — meld je meteen even aan, want gratis nieuwe klanten… dat wil je toch, als ondernemer?
Doe gratis mee — aanmelden verloopt over:
Dag(en)
:
Uur(s)
:
Minute(s)
:
Second(s)

“Heb m’n eerste advertentie gezet (tekst uit de Challenge) en meteen al twee cliënten gekregen. Ze wilden gelijk instappen, zelfs zonder m’n tips te downloaden. En nog een derde die erover denkt.”
Leonie
Rouwcoach voor ouders die hun baby zijn verloren

“Tekst voor Kennisfestival een week geleden geplaatst. Totaal meer dan 60.000 views, 330 geïnteresseerden, 75 aanmeldingen tot nu toe en ruim 200 volgers erbij. Absoluut een succes en we hebben nog een maand te gaan.”
Helen van Meeuwen de Jong
TrainingVoorManagers.nl
Ontdek eerst deze verbluffend eenvoudige tekstopbouw voor je weer veel geld en energie steekt in Facebook- of andere advertenties
Hoi, mijn naam is Peter Post, copywriter sinds 1988.
Ik heb talloze reclamecampagnes gemaakt, onder meer voor Albert Heijn, Mercedes-Benz, Microsoft… maar eerlijk gezegd interesseert jou dat niks.
Jij leest dit omdat je het lastig vindt om een tekst te maken die voor je werkt.
Een tekst die:
- Nieuwe klanten oplevert
- Of nieuwe inschrijvers op je mailinglijst
- Of directe verkopen
De afgelopen jaren heb ik ruim 7500 ondernemers zoals jij geholpen met het verbeteren van hun copywriting en verleidingsprocessen.
Dat gebeurde onder meer in de Challenge ‘Klanten verleiden met je teksten’. En kijk eens hoe blij je voorgangers ermee zijn:

“Peter, het moet me even van het hart. Zoals jij je inspant om iedereen te helpen en een duwtje te geven: een voorbeeld voor ons allemaal!”
Jessica Larive
Oud-Europarlementariër & founder Gelukacademy

“Wat een eyeopener, hoe je met begrijpbare stappen je tekst veel beter structureert. Schrijven van verbindende teksten is erg lastig, maar met wat hulp en feedback is het ook voor mij als techneut toch te doen.”
René van der Klis
Wireless en mobility specialist WifiSupport

“Wat ik bijzonder vind is dat je voor iedereen de tijd neemt om persoonlijk mee te denken. Ik heb niet het gevoel dat ik in de massa opga, ontvang niet alleen duimpjes, maar echte feedback.”
Nathalie van Dooren
Uitzoekservice.nl

“Dank je wel Peter, een challenge waar ik echt iedere ochtend naar uitkeek. Ook iedere ochtend bekroop me weer even het ongemakkelijke gevoel van oef…… En dat is nodig want zoals ik tegen mijn klanten altijd zeg, het moet wel schuren.
Door jou ontdekte ik hoe belangrijk het is om vanaf het begin de juiste emotie in je tekst te leggen om je ideale doelgroep te bereiken. De persoonlijke en vaak uitgebreide feedback was voor mij een positieve stok achter de deur. Die wilde ik echt niet missen. Het hielp me verder. In één woord: TOP! Ik ben bang, of blij natuurlijk, dat mijn teksten toch wel op de schop gaan… “
Lous van Haarst
Eigenaar Mastermind Instituut
Gratis deelname — Challenge start 22 mei
Iemand je teksten laten schrijven…
Als ondernemer kun je zelf je teksten maken (aanrader) of iemand in huren die het voor je doet.
Dat inhuren… misschien had je dat al eens gedaan. En is het op een teleurstelling uitgelopen.
Jij dacht: een echte schrijver, dus dit wordt een goede tekst. De schrijver dacht: een simpel tekstje, fix ik even. Grote kans dat het niks is geworden met die teksten.
Toch maar zelf doen, maar hoe dan?
Als je het zelf doet, loop je weer tegen heel andere problemen aan. Misschien kun je heel goed schrijven, heb je al teksten geplaatst, maar werkten die niet.
Of misschien ben je juist niet zo goed in schrijven en weet je überhaupt niet waar je beginnen moet…
Ook in die gevallen is het slim om te weten volgens welke formule (ja, zo simpel is het) je een tekst opbouwt.
Waar begin je?
Of je het uitbesteedt of zelf gaat doen: snap hoe copywriting werkt.
Een mooi begin is de Challenge ‘Klanten Verleiden Met Je Teksten’
Doe gratis mee

“Ik ben zo dankbaar. Wat een toegevoegde waarde geven jullie. In het verleden hebben wij 10 duizenden euro’s per jaar uitgegeven aan marketing. Met amper tot geen resultaat. Wat deden we toch verkeerd dachten we toen. En we hadden echt wel goede bureaus ingeschakeld. Nu weet ik het antwoord.”
Mr. Barbara van Riel
Jurist, mediator & coach BeSuccessful

“Ik gebruik je methode nu bijna dagelijks. Zelfs ik met dyslexie kan klanten verleiden met teksten.”
Amber van Es
Sportpsycholoog In The Pocket

“Ik ben niet alleen verder gekomen met mijn teksten maar heb ook nieuwe inzichten verkregen over de strategie van onze onderneming.”
Mark Nijland
Eigenaar PINC.Works

“Het is zo mooi om beeldend te schrijven en dat er dan niet meteen een overduidelijk ‘verkoop’verhaal aan vastzit. Maar dat het gaat om verbinding.”
Dorine Kat-Stronck
Droombaancoach Lotus Moments

“Echt een 10. Het was zo mooi om hieraan mee te doen, ik leerde direct, ook omdat Peter elke dag goede feedback geeft. Een post over teamcoaching die ik tijdens de challenge schreef, leverde mij twee nieuwe klanten op voor drie nieuwe trajecten. Dank je wel Peter, voor de energie, de kennis en de kwaliteit.”
Melita Mertens
Organisatiecoach, procesbegeleider en mediator

“Ik was wat sceptisch aan het begin over de methode. Werken vanuit een probleem leek me niet nodig voor mijn product. Maar de tekst die ik gemaakt heb, doet het echt super als advertentie. Echt een aanrader!”
Esther van Diggelen
Eigenaar Budocentrum Junansei

Schrijf je in voor de Challenge ‘Klanten Verleiden met je Teksten’
De Challenge begint op 22 mei, deelname is gratis.
In twee blokken van vijf dagen ontdek je precies hoe je een verleidelijke tekst opbouwt (het weekend van 27-29 mei heb je vrij).
Zo werkt het
Je krijgt elke werkdag een les, voorafgegaan door een korte video. Stap voor stap bouw je een altijd werkende tekst op.
De lessen krijg je vroeg in de ochtend zodat je je ondernemerstaken en –routines gewoon kunt uitvoeren.
Persoonlijke feedback
In de besloten feedbackgroep krijg je uitgebreide, persoonlijke feedback op je teksten. Zodat je echt verder kunt en je tekst straks kunt gebruiken om klanten in actie te krijgen.
Er is niks dat je nog tegenhoudt.
Meld je GRATIS aan voor de Challenge (geen addertjes)
Inschrijven kan tot 19 mei 23:59u. Deelnemers die er vol voor gaan behalen klinkende resultaten. En er zit geen addertje onder het gras – het is geheel vrijblijvend.
Klik op de button hieronder.
Gratis deelname

“Ik had al zo vaak gelezen dat het over de klant gaat en niet over mijn dienst. Vanwege de stap voor stap benadering heb ik eindelijk inzicht gekregen hoe je dit in een tekst ook naar voren laat komen. Heel inspirerend.”
Natascha Neus
Co-founder en trainer EAST.institute

“Ik hield me in mijn boodschap te veel vast aan de manier van communiceren die in mijn vakgebied gebruikelijk is. Ik voel nu duidelijk dat ik dat helemaal los mag laten. Nu pas heb ik een richting voor hoe ik wél moet gaan schrijven.”
Anneke Dercksen-Bobeldijk
Integraal Imago Consultant Studio Ultramarijn

“Ik vind van mezelf dat ik behoorlijk goed kan schrijven. Ik heb boeken geschreven en bij redacties gewerkt. Maar copywriting is echt een ander vak. Dat heb ik in deze challenge echt geleerd.
Het was heel leuk. Korte opdrachten, die ertoe leidden dat ik aan het eind van de challenge een bruikbare tekst had. Fijn dat de opdrachten kort waren, dat ik niet steeds een uur achter de computer hoefde te zitten. Voor iedereen had je super waardevolle tips, elke dag weer.
De tips die je mij gaf, waren waardevol en zetten me aan om nog beter te formuleren en nog kritischer naar mijn teksten te kijken. Fijn. Lekker to-the-point, relevante voorbeelden, geen tijdverspilling er omheen.”
Marjolein van der Stoep
Eigenaar KunstAcademie Online

“Zeer leerrijk en interessant, vooral door de kleine stappen. De persoonlijke feedback die je krijgt is echt een meerwaarde. Als je de foute richting opgaat, zegt Peter dat duidelijk. Ik ontdekte dat je zelf kan schrijven, daar heb je niet sowieso een copywriter voor nodig. Maar dan wel met een bepaalde structuur om iets te bekomen van je bezoeker.”
Gert Serneels
Eigenaar GoAlacarte

“Zeer waardevol!!! Je persoonlijke feedback is gewoon lekker eerlijk, daar heb ik wat aan. Op een gegeven moment zei je dat ik vastliep omdat ik te compleet wilde zijn. Hiermee sloeg je de spijker precies op de kop. (Het duurde trouwens wel even voordat dat kwartje viel 😉 )
Je hielp me mijn verhaal zo in elkaar te zetten dat ik de emoties in een persoon aanspreek i.p.v. dat ik mijn product de hemel in prijs en er uiteindelijk niemand mee raak. 1000x dank hiervoor.”
Viktoria Vagács
Stressreductie & Traumaheling

“Goed. Helder. Eerlijk. Mijn belangrijkste inzicht is dat ik in staat ben met de juiste formules de juiste boodschap voor het voetlicht te brengen.”
Simone Sarphatie
Onderwijsadviseur Consultaal

“Ik heb de kracht van woorden altijd onderschat. Maar woorden maken mijn werk uniek. Een super interessante ervaring. Heel wat bijgeleerd. Ik vond de begeleiding echt heel sterk. Ik heb die echt als persoonlijk ervaren. Knap hoe je je echt inleefde in wat ik wil zeggen aan mijn klanten, doelpubliek.”
Marleen Peetermans
Pappilio Kleuradvies

“Ik vond het een zeer leerzame training. Nu kijk ik op een andere manier naar mijn eigen teksten en ervaar ik dat het ook leuk is om te schrijven.
De persoonlijke feedback was heel fijn. Want op deze manier had ik ineens een concreet iets waar ik mee aan de slag kon. Mijn belangrijkste inzicht is dat het minder moeite kost als je er even voor gaat zitten en de stappen van Peter aanhoudt. En blijven oefenen, dus dat doe ik bij elk bericht dat ik maak 🙂
Peter is een professional en geeft zeer duidelijke uitleg en feedback. Ik ben weer enthousiast geworden over het schrijven van teksten.”
Sandra van der Heijden
Online marketing adviseur en webbouwer

“Ik heb genoten. Van de energie van de deelnemers en van het leerproces om te schrijven. Vooral de persoonlijke feedback van Peter was geniaal. Opbouwend, vol humor en ‘streng’ wanneer het nodig was 🙂 Ik keek elke dag echt uit naar zijn feedback.”
Melanie Lieveld
Coach en yogadocent Lekker In Jouw Vel

“Top, fijn om bij de hand genomen te worden en zo met een beetje sturing van jou zelf pakkende teksten te schrijven. Ook heel fijn dat je uitlegt waarom jij het anders zou schrijven. Daar leer ik van.”
Frans van Ledden
Eigenaar FL Reclame

“Het blijkt niet zo moeilijk te zijn om de pijn van je doelgroep goed te omschrijven en je oplossing te presenteren zonder dat het lijkt dat je aan het verkopen bent.”
Ineke Slis
Eigenaar Haarknopen.nl
PS: Voor al die mensen die direct naar deze P.S. zijn gescrold (niet erg, ik snap het), dit is mijn aanbod:
22 mei begint de Challenge ‘Klanten Verleiden Met Je Teksten’ en je kunt daar gratis aan deelnemen. Eerdere deelnemers behaalden fantastische resultaten, zoals meer inschrijvers op hun lijst en zomaar nieuwe klanten. Ze draaiden omzet dankzij de Challenge.
En dat voor slechts € 247 (geintje: deelname is 100% gratis).
Echt een no-brainer.
Meld je hier aan voor de Challenge — laat het niet aan je voorbij gaan
PPS: Scroll weer naar boven voor alle verhalen 😉